Nieuwsbericht
Vier huurders verrast met cadeaubon!
Publicatiedatum: 01-06-2017
Mevrouw Maes' inlog leverde haar een Ikea-waardebon op. “Ja ik vind het fijn,” vertelt mevrouw Maes, “je hoeft niet te wachten of snel in je pauze te bellen. Dit is echt een stuk handiger”. Hierom denkt mevrouw Maes Mijn Thuis vaker te gaan gebruiken. “Het is een stuk makkelijker dan bellen” legt zij uit. Bedankt mevrouw Maes!
De heer Bremmer is van mening dat de persoonlijke omgeving goed past in de wereld van digitalisering. “Dit is wel de toekomst, dat gaat steeds meer zonder papier”. Het inloggen ging bij hem ook gemakkelijk af. “Dit is een goede oplossing voor op de lange termijn, steeds meer mensen krijgen toegang tot het internet” zegt de heer Bremmer. Zijn unieke inlog leverde ook hem een waardebon op voor de Ikea.
Wij wensen hem er veel plezier mee!
Mevrouw Wesdijk was erg verrast toen zij hoorde dat zij één van de winnaars was. En dat terwijl het toch best makkelijk ging! Al was het niet meteen helemaal duidelijk met welk e-mailadres ze nu precies moest inloggen. maar ze is er gelukkig uitgekomen!
Wel meteen gevraagd of ze, als ze in de toekomst nog tips heeft voor ons, deze wel door wil geven. En dat heeft ze beloofd. Dank mevrouw Wesdijk!
De heer Damink en zijn vrouw wonen sinds 2001 aan de Wagenmakerij, maar oorspronkelijk komen zij uit Twente. “We wonen hier met veel plezier,” vertelt de heer Damink, “dus ik denk niet dat we Mijn Thuis veel nodig hebben”. Kleine reparaties doet meneer namelijk nog zelf! “Maar dingen waar ik normaal over zou bellen, kan ik nu via Mijn Thuis doen. Dat is wel handig”. De eerste keer inloggen is bij hem ook prima verlopen, “het ging best makkelijk, ik heb er geen problemen mee gehad”. Bedankt meneer Damink voor het fijne bezoek, en veel plezier met de waardebon!
Mevrouw de Regt is inmiddels 8,5 jaar huurder bij Patrimonium. “Het inloggen was duidelijk”, vertelt mevrouw, “ik heb geen problemen er mee gehad en het ging allemaal goed”. Mevrouw de Regt zegt dat ze het fijn vindt dat je nu altijd iets kunt opzoeken, zelfs als Patrimonium niet bereikbaar is. Maar ook tijdens kantoortijden zal zij eerst via de website en het portaal zoeken voordat ze belt of e-mailt. “Pas geleden moest ik een reparatieverzoek invoeren, en dat heb ik toen ook via de website gedaan”.
Ook mevrouw de Regt bedanken wij nogmaals voor haar unieke inlog, en gefeliciteerd met de verdiende prijs!