Geen objecten gevonden

Nieuwsbericht

Snellere afhandeling reparatieverzoeken

Publicatiedatum: 24-01-2020

Medewerkers Klantenservice delen ervaringen

Sinds 6 januari krijgen huurders van Patrimonium meteen contact met Huizer Bouw als ze een reparatieverzoek doorgeven. Medewerkers Klantenservice Ria Bakker (Patrimonium) en Jacqueline Groenendijk (Huizer Bouw) vertellen over de nieuwe werkwijze.

Als huurders nu een reparatieverzoek doorgeven, krijgen ze meteen een medewerker van Huizer Bouw aan de lijn. Tenzij het erg druk is. Dan hoort de huurder eerst een keuzemenu. “Mijn collega Sher en ik kregen voorheen de opdrachten van Patrimonium. Nu spreken we de huurders zelf en kunnen we meteen een afspraak maken”, vertelt Jacqueline. Ria: “Patrimonium zit er niet meer tussen, dus de huurder weet sneller waar hij aan toe is.” 

Inwerken

Om de medewerkers bij Huizer Bouw bekend te maken met het systeem en de dienstverlening van Patrimonium, werkte Ria in december bij de aannemer. “Wij handelden de reparatieverzoeken af alsof we bij Patrimonium zaten. De medewerkers Klantenservice van Huizer Bouw luisterden en keken mee.” Jacqueline: “Op 6 januari namen wij het over. Ria blijft beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Ria en haar collega’s formuleerden ook vragen en antwoorden. Dat is een handig naslagwerk voor ons.” 

Reparatieverzoek melden

Huurders kunnen sinds 6 januari hun reparatieverzoeken doorgeven via een nieuw telefoonnummer: (0180) 61 43 33. Ze komen dan automatisch terecht bij Huizer Bouw. Voor het digitaal melden van een reparatieverzoek via Mijn Thuis verandert er voor huurders niets. Ook deze komen direct terecht bij Huizer Bouw. 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden