Geen objecten gevonden

Nieuwsbericht

Vacature: financieel adviseur

Publicatiedatum: 05-09-2023

 

Als financieel adviseur draag je bij aan een betaalbaar en fijn thuis voor onze huurders in Barendrecht! Zonder jou geen mogelijkheden om huizen te bouwen, onderhouden en te verduurzamen. We zoeken een professional die cijfers en mensen verbindt. Een kei in financiën, die zelf de handen uit de mouwen steekt en de rol van adviseur en sparringpartner vervult. Houd jij onze financiën in de gaten? Help jij ons bewust te worden en scherp te blijven? Lees dan verder.

Wat ga je doen?

Patrimonium Barendrecht is een kleine woningcorporatie die midden in de Barendrechtse samenleving staat. We bieden mensen een thuis in Barendrecht, en daar hebben we ook jou voor nodig!
Als financieel adviseur ben je allround bezig: van beleid tot financiële rapportages en alles daar tussenin. Je werkt samen met je collega’s van financiën, je neemt deel aan vastgoedprojecten en je bent rechterhand van de manager financiën. Je houdt de ontwikkelingen op jouw vakgebied goed in de gaten en vertaalt deze door naar je afdeling en de organisatie. Je bent onder meer medeverantwoordelijk voor de meerjarenplanningen, begrotingen, treasurybeleid en het optimaal benutten van fiscale mogelijkheden.

Wat verwachten we van jou?

Om deze functie tot een succes te maken, beschik je over:

  • HBO/WO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting accountancy of finance & control

  • Een aantal jaren ervaring in een financiële functie

  • Ruime kennis van financiën en fiscaliteit

  • Uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden

  • Proactieve en resultaatgerichte houding

Welke werkzaamheden kan je nog meer verwachten?

Je realiseert de financieringsstrategie, coördineert de planning- en controlcyclus en stelt de jaar-, meerjarenbegroting en de jaarrekening op. Als rechterhand van de manager financiën word je meegenomen in het gehele proces, dit betekent dat je ook aan de slag gaat met oa. de waardering van het bezit en het voorbereiden van de aangiften VpB en de fiscale balans. Ook realiseer je de verantwoordingsstukken aan belanghebbenden. Kortom; een diverse functie met veel uitdaging!

Wie ben jij?

Vanuit je financiële expertise ben je voor je collega’s een stevige sparringpartner. Je bent kritisch, niet bang om door te vragen en je hebt oog voor de maatschappelijke opgaven en belangen van Patrimonium Barendrecht. Je krijgt de kans om je (door) te ontwikkelen als financieel adviseur, je bent hiervoor gedreven, leergierig en intrinsiek gemotiveerd. Daarnaast ben je proactief, daadkrachtig, flexibel en vind je het prettig om samen te werken in de volle breedte van de organisatie.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?
  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel vrijheid. 
  • Een arbeidsovereenkomst van 32-36 uur voor de duur van 1 jaar, die bij gebleken geschiktheid wordt omgezet naar een vast dienstverband.
  • Een goed salaris, maximaal € 5.361 op basis van een 36-urige werkweek (schaal J CAO Woondiensten per 01-01-23).
  • De mogelijkheid om 4 x 9 te werken.
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling, reiskosten- en thuiswerkvergoeding en een loopbaanontwikkelingsbudget.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • Patrimonium Barendrecht investeert graag in haar medewerkers via opleidingen, cursussen, coaching en een maandelijkse stoelmassage op kantoor.
Wat kun je verwachten van ons?

Patrimonium Barendrecht beheert zo’n 2.800 woningen en overige verhuureenheden. Een relatief kleine organisatie met een grote bouw- en verduurzamingsopgave in Barendrecht. Een flinke uitdaging, waar iedereen zijn schouders onder zet. De lijnen zijn informeel en kort en jouw invloed groot, zowel intern als extern naar haar samenwerkingspartners en collega-corporaties. Voor eigen ideeën en initiatieven is meer dan voldoende ruimte, de werksfeer is inspirerend, informeel en collegiaal en successen vier je samen. Patrimonium Barendrecht zet zich in voor goede, betaalbare en duurzame woningen, goede dienstverlening en beleid dat goed uit te leggen is. Vanuit een mooi, modern kantoorpand met voldoende parkeergelegenheid en goed bereikbaar met openbaar vervoer, werken ruim 40 mensen vanuit de afdelingen Vastgoed, Wonen, Financiën en Algemene zaken hieraan mee.

Solliciteren?

VER is exclusief verantwoordelijk voor de werving van onze Financieel Adviseur. Enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem contact op met Job van Esch (VER), via telefoonnummer 06 24 11 11 05. Direct solliciteren kan natuurlijk ook, solliciteer via deze link.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet nodig, VER heeft alles onder controle.

Deel deze pagina