Geen objecten gevonden

Nieuwsbericht

Controlevragen bij telefoongesprekken en huisbezoeken

Publicatiedatum: 28-12-2018

Als u Patrimonium belt om uw zaken te regelen, stellen onze medewerkers u eerst een aantal controlevragen. Onhandig? Juist niet! Wij moeten altijd controleren of we wel echt de juiste persoon aan de lijn hebben voordat we het over privacygevoelige zaken hebben. Zo voorkomen we dat uw informatie niet in de verkeerde handen valt. Dat doen we ook bij een huisbezoek of als u bij ons aan de balie komt, dan vragen we u naar uw legitimatie. Bij een telefoongesprek moeten we een extra stap zetten, daarom stellen we u de controlevragen.

Deze aanscherping in klantidentificatie is ook onderdeel van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Deze wet is opgesteld om persoonsgegevens extra te beveiligen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden