Reparatieverzoek

Hebt u een storing of reparatie? Dan kunt u dit melden bij Patrimonium. We laten de reparatie zo spoedig mogelijk uitvoeren. Uiterlijk de eerstvolgende werkdag nemen we contact met u op voor het inplannen van een afspraak met de aannemer.

Via onderstaand formulier kunt u uw reparatieverzoek indienen. Omschrijf duidelijk de locatie of ruimte en het reparatieverzoek. Voeg als dit mogelijk is ook foto's van het defect of het probleem dat u ondervindt toe. Hoe duidelijker de omschrijving, hoe sneller we u kunnen helpen. 

Voor sommige reparaties bent u zelf verantwoordelijk. Voor een deel van deze reparaties kunt u deelnemen aan het ServicePlus-abonnement. Voor € 5,99 per maand voeren wij deze reparaties voor u uit. Deze kunt u ook doorgeven via onderstaand formulier.

Bij huurprijsopbouw, onder Servicekosten kunt u zien of u al lid bent van het ServicePlus-abonnement.

Telefoonnummers die u direct kunt bellen bij een storing

  • Glasbreuk 0800-022 99 55 (24-uurservice Centraal Beheer Achmea)
  • Rioolverstoppingen 06-53 35 04 04 (24-uurservice Gimico)
  • cv-storingen 088-555 30 00 (24-uurservice Energiewacht)
  • WKO-storingen Weidepoort (085) 021 80 00 (24-uurservice Eteck)
Uw reparatieverzoek

Hieronder kunt u maximaal 5 foto's uploaden.

Serviceplus abonnement
Ik heb een Serviceplus abonnement*
Persoonlijke gegevens
Geslacht*

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden