Ik heb geen inloggegevens ontvangen?

Het kan zijn dat u niet direct een woning van ons huurt, maar via een zorginstelling. Al het contact over de huurzaken verloopt dan al via de zorginstelling. U hebt daarom dan ook geen inloggegevens ontvangen. 

De zorginstelling heeft ook geen inloggegevens ontvangen omdat de communicatie van meerdere huishoudens vaak via één contactpersoon en één e-mailadres loopt. Iedere huurder heeft een unieke inlognaam (persoonlijk e-mailadres), het is dan ook niet mogelijk om één e-mailadres te gebruiken voor meerdere huurders.

Ontvangt u hulp met het inlopen van betalingsachterstanden via een organisatie, denk bijvoorbeeld aan schuldhulpverlening, of staat u onder curatele? 
Dan hebt u tijdelijk geen toegang tot Mijn Thuis.

Hebt u uw huur opgezegd?
Dan hebt u ook geen inloggegevens ontvangen. 

Bent u huurder en is dit niet op u van toepassing? 
Neem dan contact met ons op via thuispatrimoniumbarendrechtnl

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden